דבורים

הדברת דבורים באופן מקצועי

הדברת דבורים על ידי מדביר מקצועי ודבורים הנן מהוות סכנה לבני אדם כאשר הם מחליטות לבנות את הכוורת בתוך הבית שלנו ממש או בסמוך אליו דבר שיוצר אינטראקציה בעייתית עם בני האדם. למרות שרוב האנשים אינם אלרגיים לעקיצות ודבורים הרי המיעוט שהינו אלרגי חייב לשאת עליו תרופה אחרת הוא יכול למות ועדיין אפילו אנשים שאינם אלרגיים הרי עקיצות והדבורים מכאיבות ומכיוון שהן תוקפניות מעצם היותם הרי שבמידה והן מתקיפות מישהו שלדעתם מאיים על הכוורת שלהם הם יכולות לגרום לנזקים בריאותיים אם הם יחליטו לתקוף בעת ובעונה אחת.

הדברת דבורים מתאפיינת בשני סוגים עיקריים: קודם כל תנאי הכרחי זה לזהות את הקן ואו הכוורת דבר זה ניתן לראות בקלות במידה ורואים הרבה דבורים שעפים לכיוון מסוים ויש רעש של זמזום, הדבורים פעילות ביום לכן קל לראות אותם ולקרוא להדברה מקצועית. לאחר זיהוי הכוורת המדביר יגיע לביתכם יזהה את כניסת ויציאת הדבורים ולאחר זיהוי הוודאי ומציאתה פיזית של הכוורת אז אנו מבצעים ריסוס על הקן ולאחר מכן ממתינים כדי שפעילות הדבורים תפחת ואנו נוכל להוציא את הכוורת בשלמותה. כמובן שכל התהליך הזה קורה עם בגדים מוגנים ותחת הנחיות המשרד להגנת הסביבה.

במקרים שבהם בלתי אפשרי למצוא את הכוורת ולא רואים כל פעילות באוויר אנו מציבים פיתיון מורעל על מנת להפחית את האוכלוסייה במידה ניכרת מאוד. להדברות נטו יש ניסיון רב עם דבורים נשמח לתת את כל האינפורמציה שתצטרכו אנא צרו איתנו קשר לטלפון